Bomförkyld!

Jahapp, då var det inte tvekan längre, nu är jag förkyld igen. Tät i näsan, hostar och känner mig halvtaskig i halsen. Jäkla skit! Så då blir det att ta det lite lugnt med träningen och så i veckan. Vill ju inte göra det värre än vad det är. Aja, det går väl över nån gång. Så vad har jag att vänta nu? Jo, att tappa förmågan att känna smak på mat och sånt och även förlorat luktsinne. Som vanligt när jag är förkyld. Men jag är hellre förkyld än magsjuk i alla fall, så man ska väl inte klaga, hehe.

Men det blir i alla fall en liten promenad efter att jag lämnat ungarna på dagis. Troja ska ju inte behöva lida för att jag är förkyld heller! Och friskluft har ingen dött av! Jag ska snart gå och ta fram lite kläder som ska få agera extrakläder åt Molly och även kläder som ungarna ska få ha på sig idag. Får ju heller inte glömma att packa ner napp och snutte idag inför Mollys första vila-dag på dagis. Men jag vill inte vara sjuuuuk!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Nina.

Hej gumman du måste läsa på aftonbladet om den nya masken som har kommit. En rad a grejjer du måste göra med din hund nu så du inte blir smittatad.

2011-02-15 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0