Busig!

Jahapp, då sitter man här igen, ensam. Jesper sover (ska dock väcka honom snart) och ungarna är på dagis! Imorn och resten av veckan ska dom vara där 9-14 vilket betyder att Molly ska få prova på att sova där imorn. Spännande att se hur det kommer gå.

Har hunnit vara ute på ca. en timmes promenad också. Hade tänkt gå längre men det blåste rakt igenom mjukisbrallorna så vi vek av tidigare, hehe. Förbereder för täckbyxor imorn istället! Ikväll blir det även pilates igen, ska bli SKÖNT!

Funderar på om jag ska klippa mig idag eller imorn. Jag ska i alla fall ringa och kolla när han har tid. Så får vi väl se hur jag blir i håret, moaha! Oj, nu klev Jesper upp så nu ska jag se vad han har att säga om dagens busigheter. Känner mig knäpp!

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Har du haft en bra helg? :)

2011-02-14 @ 11:47:35
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0