Dag 4 - Mina mål/drömmar/ önskningar

Detta är ju ett brett område egentligen. Men min dröm inom arbetslivet är ju att starta en egen studio med allt vad det innebär. Men innan jag kan/vill göra det vill jag självklart ha lite mer bakgrund. Och jag kommer försöka uppnå den drömmen även om det ska ta flera år!

Sen har jag en dröm om hus, ett hus i två våningar med sovrummen uppe, öppen planlösning nere med stort kök och vardagsrum. Dubbelgarage och stor trägård. Ja, drömma kan man ju ett tag till.

Sen har jag ju en dröm om hur min kropp ska se ut, men den drömmen lär bara vara en dröm. Den kan jag inte få hur mycket jag än tränar, men jag ska i alla fall komma så nära som möjligt, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0