En stund för mig själv.

Ja jag fick en timme för mig själv idag. "Fröken" tyckte att jag skulle smyga ut och lämna Tindra och Molly där en timme eller så, utan att säga hej då, för att se hur hon reagerar. Så jag gick hem och hämtade Troja, tog en halvtimmes promenad med henne och sen hamnade jag här en sväng. Nu ringde dom dock från dagis och sa att allt gick så himla bra! Så jag behöver inte komma fören kvart i tolv, hehe. Gud vad skönt! Hoppas att det fortsätter gå såhär bra! Nu hade dom gått ut också och det var inga som hellst problem. Tjohoo!

Men..jaa..vad ska jag göra nu då? Jag har som lite svårt att ta det lugnt. Jag är inte van att inte ha nått av barnen hemma. Hmm.. Får väl snart väcka Jesper då så att jag kan få lite sällskap, hehe.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja man hinner bli lite kaxig då man klarat sig så länge.. men men.. bara gilla läget:-) Du kan väl hojta till när det börjar vara dags att fixa min design, så mailar jag lite bilder:-)

2011-02-09 @ 10:55:47
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: mamma

Det var ju det jag sa.. inte blir det några problem med henne. Tindra måste ju tycka att det är jätte kul att få ha lilla syster på dagis, nåja nu vill Nomi ut, hon säger faktiskt till men man måste var upp märksam, Jennifer kom hem från skolan med 39,2 i feber så hon sover, Kram på er

2011-02-09 @ 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0