Hänt idag?

Jaa, vad har hänt idag egentligen? Inte så himla mycket faktiskt. Har blivit 2 promenader, en på en timme och en på en halvtimme. Varit ute och lekt med ungarna, lagat mat, pratat med min far och dansat loss med barnen till musik. Men jag tänkte egentligen bara bjuda på lite bilder som jag tog, inomhus, idag efter att vi kom in. På hur vårat vardagsrumsgolv ser ut efter att Tindra har varit i farten under dagarna, haha! Och ja, det är faktiskt Tindra, Molly drar bara i grejerna efter att Tindra burit dit dom. Men någonstans under leksakerna kanske ni får en skymt av vårat nya golv. Finfint är det hur som helst!








Molly har fått för sig att hon ska sitta på ALLT! Så kartongerna (som för övrigt är påväg till tippen) är väldigt roliga just nu, haha!





Haha checka in frissan på denna bejb!

Nää, nu ska jag fortsätta mitt soffhäng och kika på wallander. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

UNDERBAR FRILLA !!!



Dom e så söta era barn !



Kram



2011-02-13 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0