Hårfärg!

Idag färgade jag faktiskt håret. Men det syns inte så mycket. Köpte en ljusbrun färg. Visst blev det lite ljusare men det är fortfarande mörkt. Men håret ser mer livfullt ut nu så jag är i alla fall nöjd för stunden! Och nej, jag kan inte bli blond även om det kliade lite i fingrarna då jag har en blondering ståendes hemma, men jag får ju färga utväxten till tusen hela tiden.. Mitt hår växer för snabbt tyvärr. Men vi får väl se. Här är resultatet i alla fall. Det är bara en toning så vi får väl se hur länge jag håller denna färgen, haha!


Kommentarer
Postat av: Nina

Snyggt!!! Håret blir ju ofta lite mer glansigt av en toning också! Men jag tror du får lägga i en färg-färg om du ska få det ljusare, en toning lägger sig ju bara utanpå hårstråna så det är svårt att få ett halvmörkt hår ljust.

2011-02-22 @ 23:19:32
URL: http://minininis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0