Hur gick det?

Då har jag kommit hem från intervjun och även hunnit äta lite frunch. Men det var nog ointressant, eller? Hur gick då intervjun idag? Den gick bra, jag har i alla fall fått lära mig hur man ställer in alla inställningarna på en Canon, haha! Nä, men det kändes bra och det kändes som att det var ett jobb för mig. Det var mer än "bara" fota, redigera och lägga upp på nätet. Man skulle även hjälpa till att packa upp varor och sånt. Så det kändes faktiskt toppen! När intervjun var klar så bad han mig åka hem och fundera på om jag verkligen ville ha jobbet eller inte, sedan skicka ett mail till honom med hur jag vill ha det. Jag har dock redan mailat och sagt att jag vill ha jobbet om jag blir erbjuden det! Han ville även att jag skulle skriva med ett löneanspråk.. Men sånt har väl inte jag nån koll på hur mycket jag vill ha utan att det blir för mycket eller för lite.. Glömde dock skriva det i mailet så jag får skicka ett nytt, hehe. Och det ska jag göra nu.

Snart ska jag skicka iväg Jesper och Molly till dagis och då ska jag och Troja ta en långpromenad i det fina vädret! Underbart! Kan knappt sluta le!

Kommentarer
Postat av: Martina

Härligt då håller jag mina tummar för dig nu att du får de så du får ett riktigt jobb:)

2011-02-08 @ 12:34:34
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0