Hur ska jag göra?

För det första, gud vad ni är dåliga på att kommentera!!

Men jag är lite kluven på hur jag ska göra idag. Om Molly ska få gå till dagis eller inte.. Hon håller ju som sagt på att få tänder och är röd och hemsk i rumpan. Det såg dock tio gånger bättre ut idag, men ändå. Och hon verkar ju inte tåla salvan inotyol för hon blir alltid värre efter att man satt på den. Så jag behöver ta med mig hennes salva i så fall. Aja, jag gör så att jag klär på henne och tar med mig hennes salva och så frågar jag dom helt enkelt. För vi har en hel del att göra idag innan dom ska iväg till farmor så vi hade verkligen behövt att ha dom båda där. Nåja, det blir säkert bra..

Vad är det vi ska göra idag då? Jo först tänkte jag ju gå på promenad med Troja, det kan jag ju fortfarande göra även om Molly är hemma så det är inte problemet. Men när Jesper vaknar hade vi tänkt åka till Carinas (Jespers mamma) jobb och sätta in bilstolarna i hennes bil så att vi slipper stå ute allihopa och göra det när hon kommer. För det kan ta lite tid detdär.. Och då kan jag ju inte ha med mig Molly för jag vill ju inte att hon ska åka i bilen utan en stol.. Det skulle väl vara om jag skulle försöka knöka ner henne i babyskyddet, haha! Det skulle säkert gå bara jag slapp ta på henne overallen. Får väl se på det.

Just nu sitter bägge mina ungar som klistrade framför "Djungelhjul" på playhouse disney. Det är tydligen intressant att titta på grisar, elefanter och andra djur på hjul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0