Ikea!

Bestämde oss för att dra till ikea imorn, tjohoo! Ska köpa ett vardagsrumsbord som passa ihop med resten av möblerna så jag tror att det kommer bli sååå fint här inne sen! Stämningshöjare något otroligt! Detta kommer vi köpa:

Sen finns det mer som jag vill ha.. Skulle vilja ha lite nya lampor. En ny att ha i hyllan, plus två nya till fönstret i vardagsrummet. Dessa tänker jag kika på imorn:

Dom såg fina ut. Och eftersom jag vill ha röda lådor så tänkte jag att det skulle passa fint med röda lampor till, eller hur? Fast den till vänster "knubbig" stod som färgen orange, så jag måste titta hur orange den egentligen är.. Sen får vi väl se om vi hittar nått annat smått och gott, hihi. Skulle även behöva lite mer växter och sånt.. Men vi får se helt enkelt. Har inte hur tjock plånbok som helst, hehe!

Kommentarer
Postat av: Anki

jag köpte blåa sånna lådor :P Dom e fina.

Och den runda lampan harjag i vit ;)

2011-02-24 @ 19:36:31
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Anki

jag har den större modellen...i sovrums fönstret..

2011-02-24 @ 19:50:40
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0