Klippningen!

Vill bara börja med att säga att mitt hår hade börjat se mycket bättre ut ifrån allt det risiga. Och jag fick återigen höra att jag hade så bra kvalité på håret och att det var roligt med någon som vågade klippa av håret och även passade i det. Det var faktiskt kul att höra! Han sa det, vissa som kommer in och klipper sig kort så ska man låtsas om att man tycker dom passar jättebra i det fast dom egentligen inte gör det, men JAG passade väldigt bra i kort hår, hehe. För er som inte har mig på facebook tänkte jag visa lite bilder på rufset. Nu orkade jag inte byta dator så ni får bilder direkt från kameran och utan stämpel och skit..







Ska jag vara ärlig så blev det MYCKET kortare än vad jag hade tänkt mig, men jag blev nöjd ändå! Han tyckte att jag borde anmäla mig som "hårmodell" på nån kurs. Dom på den kursen har alltså fria händer att göra precis vad dom vill med håret! Har man långt kan dom klippa av det utan att man kan göra nått åt det. Men eftersom jag verkade vågad så tyckte han att jag skulle anmäla mig dit, hehe. Njaa, vi får väl se, hade ju varit lite fräckt faktiskt.

Nu tänkte jag sätta mig och leta reda på nått recept. Är sugen på att laga nått nytt och spännande till middag imorn..

Kommentarer
Postat av: Liza, Love och Moas mamma!

Jätte fint!! :)

2011-02-15 @ 23:24:28
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snyggt! Ser precis ut som min frisyr när jag har det som kortast! Just nu håller jag dock på att spara ut lite längd framtill, på sidorna. Man behöver ju lite omväxling!



Kram!

2011-02-16 @ 16:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0