Lugn dag men ändå inte!

Nä jag har ju inte haft tid att sitta här i alla fall, förutom nu. Kom även på att jag har massor att göra vid datorn så jag blir nog sittande här en stund! Ska skriva ut lite bilder till Mollys "Min Familj"-bok till dagis och så ska jag även skriva ett personligt brev till skolan jag ska söka till. Så jag är nog inte härifrån på ett tag, haha!

Men vad har vi gjort idag egentligen? Jaa, en massa! Klev upp vid elvatiden idag. Efter ett tag kom Krewer hit, jag duschade och sen åkte vi till torp. Gick och testade en BH i storleken 75D och visst passade den! Men jag tyckte att den satt tajt runt om..spännde på yttersta hacket och den satt tajt. Men jag ska åka ut någon dag och be ett proffs mäta mig..då blir det nog helt rätt! Sen käkade vi och sen åkte vi till Ö&B och jag köpte hårfärg. Åkte hem, Jesper gjorde sig iordning för jobbet och sen åkte han.

Då satte jag och Krewer igång att städa. Jag var så jäkla rastlös..jag hade ju inga ungar hemma! Men inte hjälpte städningen inte. Var fortfarande rastlös. Men sen färgade vi håret, hon fick färgen som var kvar av min flaska och färgade underhåret, blev skitsnyggt! När det var klart åkte vi till torp igen, jag skulle till apoteket och hämta ut hostmedicin. Fick äcklig jävla mollipect. Får se om den hjälper..ska ta den 3ggr/dag. Sen åkte vi hem till Ohlson (hennes boyfriends lägenhet..om jag kan kalla han det?) och tjöta, kolla lite gammla bilder och insåg hur jäkla mycket Krewer gått ner i vikt, hehe.

Och nu sitter jag här och har det jag har att göra. Så jag ska nog fortsätta med det tror jag, hehe!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha man kan väl få kalla han för det :P...

Inte riktigt än men blir väl så :P ahhahahah..



MYCKET TREVLIG KVÄLL :D trotts bränd fiskpinne lukt xD

2011-02-24 @ 18:13:41
URL: http://cuento.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0