Morgonpigga!

Ja, nu var det slut på sovmornarna! Här hemma tjoade den första klockan 06.00 ganska precis. Och den andre kom upp vid 06.40. Visserligen låg vi allihopa fram tills dess. Så nu sitter en liten trött dam här bredvid mig och ler sitt rufsiga leende med trötta ögon, hihi. Underbart att ha dom hemma igen! Känns som att dom varit borta i evigheter.

Själv hade jag nog kunnat sova en stund till. Har sovit helt värdelöst inatt. Hostar som en idiot och den jävla hostmedicinen hjälper ju inte ett skit. Kanske hjälper den första halvtimmen eller så. Nåja, det är bara stå ut och hoppas på att den försvinner snart. Så är det när man inte kan få grejer som hjälper från första början! Halsen värker med.. Sånt SKIT! Jag hatar att vara sjuk! Men jag får nog skita i min långpromenad idag.. Jag får göra allt för att bli frisk istället.

Nu har jag även försökt skriva detta inlägg i över en halvtimme men kommer ändå inte på nått vettigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0