Regn och slask!

Först tänkte jag tipsa er om en sida. Jag är medlem på en sida som heter Buzzador. Där kan man få möjlighet att testa en massa produkter och saker helt gratis! Allt man behöver göra är att svara på lite frågor efter en kampanj har avslutats. Just nu söker dom extra mycket efter just barnfamiljer. Intresserade? Klicka in HÄR!!

Vad har hänt idag då? Jaa, regnet har öst ner och jag känner mig lycklig! Snön försvinner ganska snabbt nu och det är SÅ skönt! Men har en känsla av att vi inte kan njuta riktigt än. Förvånar mig inte om det kommer en halvmeter snö i mars.. Men hur som helst så började dagen med en halvtimmes promenad i regnet. Troja tyckte mest det var jobbigt att gå i allt det blöta, hehe. När vi kom hem så somna Molly. Sen slöade jag fram tills det ringde på dörren. Då var det riksbyggen som ville komma och fixa några saker. Listen till våran ytterdörr (äntligen!!) och handtaget till våran balkongdörr som knappt gick att stänga.

När det var klart så klev Jesper upp. Då blev det en till promenad med hunden. Sen gjorde vi inte så mycket fram tills det var dags att hämta Tindra. Då åkte vi ut till torp och käkade, köpte hem lite bröd och sen hem. Sen har vi inte gjort så mycket mer, bara busat.

Jag satte igång en träningsvideo här hemma. Tindra diggade och försökte hänga på. Ja, jag med såklart. Men det är nästan pinsamt att skriva att jag pallade 30 min, haha! Höll fan på att dö! Nu får det bli skärpning här. Imornkväll när ungarna lagt sig ska jag köra igång med pilates igen. Det är bra träning och fruktansvärt skönt! Man töjer ut alla muskler samtidigt som man stärker dom. Så det får vi köra på tycker jag!

Keep rockin!

Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja ok. då är det tillbaka till vattenstämplar då :P

2011-02-01 @ 21:26:49
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0