Träningskort!

Äntligen har vi fått skaffat oss varsitt träningskort jag och gubben! SOM jag längtat efter att få börja gymma, framförallt! Jag kommer nog testa några gruppträningspass med, men det är nog gymmet som lockar mest. Jag har saknat att gymma. Har inte gjort det på ett par år nu. Men om man är nybörjare på sånthär med gruppträningspass och sånt, vilka är roliga? Ge mig tips på vad man kan testa? Vi ska träna på sportlife. Vad tycker ni är roligast?

Kanske man hinner bli lite fit inför sommaren? Kan det bli beach 2011? Haha!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Suveränt gruppträningspass om man gillar att styrketräna är ju Body Pump. Man pressar sig rejält mycket mer än vad man gör i gymmet, plus att det inte är svårt på något sätt.

Vill man ha kondis så är ju spinning jättebra, men kan bli lite tråkigt också. Danspass är rätt kul och du gillar väl Pilates och sånt och det brukar finnas på de flesta ställen.



Kul att ni ska köra igång bägge två!

2011-02-27 @ 20:23:06
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0