Trött igen..

Jessika: Nej, jag har faktiskt inte kollat blodtrycket sen jag var gravid tror jag. Och hela graviditeten hade jag jättelågt blodtryck. Kanske borde göra det. Men vad kan man göra för att höja blodtrycket annars?

Har varit piggare i 2 dagar nu men idag brast det igen. Kan dock bero på att jag inte fått sova många timmar inatt. Jag var fortfarande vaken när Jesper kom hem inatt men lyckades somna medan han var ute med Troja. Hon blir alltid så glad när han kommer hem från jobbet, hon piper av lycka, haha! Men sen har Jesper legat och hostat som f-a-n igen så inatt kommer jag inta soffan! Sen har Molly vaknat några gånger och Tindra kom in till oss nån gång inatt..och hon har nästan puttat mig ur sängen! Jag fick lyfta henne närmare in mot mitten. Jesper lade sig på soffan när Tindra kom in men jag har hört han hosta ändå. Nåja, det blir nog bra. Det är ju inte hans fel att han har hosta.. Men nu känns det verkligen som att jag skulle kunna somna stående! Satte mig här en stund för att hålla mig vaken..

Det har i alla fall snöat inatt. INTE roligt att vakna upp och se att det är vitt på backen igen. Nåja, det är ju faktiskt bara februari. Men jag vill GÄRNA ha vår! Men nu regnar det lite smått och blåser ganska mycket. Vi funderade på att åka till emaus idag. Men vi får se hur sugen Jesper är på det.

Nää, nu får det vara bra..

Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Du kanske borde kolla ditt järnvärde? Lågt järnvärde kan ju orsaka trötthet

2011-02-04 @ 11:14:00
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Millan

Ät lakrits eller drick energidryck, det höjer blodtrycket , dock är det ju adrig bra med högt blodtrycke heller, hellre för lågt än för högt :)

2011-02-04 @ 11:14:21
URL: http://javlarondellhund.blogg.se/
Postat av: Em

ät lakrits, det höjer blodvärdet ;)

2011-02-04 @ 11:32:33
URL: http://lifewithem.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Vill bara säga att lågt blodtryck har jag med, ständigt dom frågar mej alltid om jag tycker det är normalt, och du kan inget göra åt det, ofarligt! Värre om du har högt. Men man e trött blir yr om du stiger upp från stol,säng eller soffa för fort. Men som sagt ytterligare ett släkt drag// Kram

2011-02-04 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0