Trött!

Alltså jag fattar inte varför jag är så himla trött!? Natten till igår sov jag över 9 timmar och inatt sov jag 8 timmar och jag kunde ändå knappt få upp ögonen. Jag känner mig helt slut varje dag och två dagar i rad har jag även fått huvudvärk. Hoppas dock att jag kan slippa den idag. Kanske skulle kollat upp om man har någon vitaminbrist eller nått. Äsch! Bara ta sig i kragen och pigga på sig lite, klä på ungarna, lämna Tindra på dagis och sedan gå en promenad med Troja i regnet. Nu kommer vi snart inte ha någon snö kvar! Tjohoo! Men som vanligt lär det väl komma en omgång snö till så att vi verkligen vill spy åt skiten..

Man kan ju alltid hoppas att regnet kan hålla upp en stund medan vi är på promenad i alla fall, haha. Men det lär vara önsketänkande. Får helt enkelt ta på mig en jacka som är någorlunda vattentät. Sen har vi ju ett regnskydd till vagnen med så det går nog bra.

Men nu får jag nog sätta lite fart. Allt tar ju alltid lite längre tid när man har två småttingar att få på kläder, haha! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

När kollade du blodtrycket senast? Bara en tanke...



Kram!

2011-02-02 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0