Februarilista?

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu
Dag 3 - Min favorit årstid och varför
Dag 4 - Mina mål/drömmar/ önskningar
dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
dag 6 -  Typ av killar jag faller för
Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon
Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 10 - Någonting jag oroar mig för
Dag 11 - En bild på ett ställe jag varit på
Dag 12 - Mitt drömbröllop
Dag 13 - En bild på mig själv för 1 år sedan
Dag 14 -  Nånting jag ångrar
Dag 15 -  Innehållet i min väska
Dag 16 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför
Dag 17 - Vad jag åt idag
Dag 18 - En bild på det jag köpte senast
Dag 19 - Min favorit film
Dag 20 - En bild på mig som är tagen av någon annan
Dag 21 - En låt som får mig att gråta
Dag 22 - Mitt favoritprogram
Dag 23 - Min favorithögtid
Dag 24 - En favoritbild tagen av mig
Dag 25 - En vanlig Måndag
Dag 26 - Semesterplanering inför sommaren
Dag 27 - Mitt drömjobb
Dag 28 - Planer 2011

Värst vad det cirkulerar listor och utmaningar på bloggar just nu. Varje gång det kommer en ny känner jag mig taggad att göra den och varje gång glömmer jag bort den, haha! Och denna gång blir det säkert lika dant. Men denna listan hade "bara" 28 dagar.. Så jag tänkte faktiskt börja med första dagen redan nu, annars glömmer jag väl det direkt, haha!

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig


- Jag är arbetslös och hatar det!
- Jag vill börja plugga och ska skicka in en ansökan till skolan i veckan.
- Jag vill avancera inom fotografin och försöker göra det på alla sätt.
- Jag vill köra lastbil.
- Jag vet inte om jag är klar med "barnafödandet" men vill inte ha ett barn till NU.
- Jag hatar att städa och laga mat.
- Jag vill driva en intressant och rolig blogg men skriver ändå bara om vardagssaker och om barnen för att jag inte har någon fantasi att skriva om annat! Tips? Vad vill ni läsa om?
- Jag vill göra en ny tatuering snart och förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge.
- Jag är rätt blyg och ibland rädd för att träffa människor jag inte känner.
- Tröttnar ganska fort på saker jag håller på med, exempelvis sånna här listor.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!



Ja att du orkar med dessa lister hela tiden, du e duktig. Hoppas att det inte gjorde nått, jag har lagt in en bild på flickorna på nomis blogg.Men jag tar ju bort den om du vill, Jag har då pratat med Jennifer och hon tyckte det lät jätte bra att fara där i slutet av maj som vi pratade om. Nä nu ska jag möta lilla råttan så det är bara he sig ut i -32 Nomi får då vara hemma. Många kramar till er alla// Mamma

2011-02-17 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0