Bestämt mig!

Jag har länge velat fram och tillbaka om jag ska sätta lösenord på bloggen eller inte. Dels för att skydda integriteten lite och sen för att "skydda" mina bilder. Jag har blivit skitkass på att vattenstämpla mina bilder, dels för att jag är alldeles för lat för att greja med det och sen tycker jag att det förstör hela bilden med ett fult, ditklistrat namn liksom. Så ni som vill ha lösenordet och fortsätta läsa min blogg kan skriva en kommentar. Glöm INTE att lämna eran mailadress så att jag kan skicka lösenordet den vägen. Under början av nästa vecka blir bloggen låst, så då vet ni det..

Och nej, jag orkar inte starta bara en privat blogg och lösenordsskydda den, för jag är alldeles för jäättedålig att hålla 2 bloggar vid liv, been there done that..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0