Bild 4 - En bild från en konstig tid i mitt liv..

Det var egentligen gårdagens bild, men jag lägger in den idag istället. Tyvärr har jag inga gamla bilder i denna datorn men jag bjuder på en bild i alla fall. Varför den är "konstig" för mig förklarar jag under bilden..



Denna hösten var väldigt känsloladdad kan man säga. Jag sprang mellan två jobb samtidigt som jag tyckte att det var roligt att bli fotograferad. Var medlem på modellbilder och tyckte att det var jättekul. Samtidigt försökte vi bli gravida med vårat första barn och det gick allt annat än bra. Min mens krånglade och jag fick mens på dag 52 & dag 51 månaderna innan plusset. Jag hade även en cysta i livmodern som sprack och Jesper var nära på att ringa en ambulans för att jag hade så ont. Detta var då en ofarlig "vattencysta" fick jag bekräftat på gynakuten när jag åkte dit. Men hur som helst, väldigt många känslor var det under denna hösten 2007. Egentligen inget konstigt..

(Bilden är tagen av en fotograf vid namn Kjell)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Förlåt att jag varit så dålig på att skriva, men det har varit fullt upp!! Hoppas att dej löser sig för dej med det du skulle vilja läsa och att allt är bra med flickorna. Kolla ditt konto efter kl.14.00 älskar er/// Kramar

2011-01-26 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0