Bilder från dagen

Tänkte visa lite bilder från dagen idag. Leklandet uppskattades nog mer än nånsin av båda barnen idag! Tindra börjar ju bli så stor så hon klättrar (nästan) överallt själv även om vi gärna är där och vill hjälpa till, ibland mer än det behövs. Och Molly börjar ju också bli så stor så hon hade nog lika roligt hon! Det var roligt att klättra och krypa runt på de stora ytorna. Men roligast av allt var nog ändå den stora rutchbanan! Jaa, ni får se själva!



























Det var några få bilder det. Men det har varit en trevlig dag trots allt! I alla fall fram tills att vi kom hem, men det är dock ingenting jag orkar skriva om här! Behöver jag säga att vi hade två oerhört trötta ungar efter detta? Tindra slocknade ganska snabbt i bilen, Molly höll sig dock vaken tills vi kom hem och slocknade därefter, snabbt, i hennes säng.

Nu har jag nästan precis kommit hem från en kvällspromenad med Troja. Skönt att röra på sig lite faktiskt. Men jag kan ändå inte låta bli att längta till de ljusa ljumma kvällarna som kommer till sommarn. Mmm vad jag kommer njuta! Måtte våren komma tidigt i år!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ni ser ut att ha haft en rolig dag:-) Jag är sugen på en ny design, vill du hjälpa mig?

2011-01-26 @ 22:35:30
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Joo jag har provat den, o milkas.. köpte även en tredje sort som jag tänkte prova. Vi får väl se vilken som "vinner":-) Ok, det är absolut ingen stress, du får göra den då du har tid. Jag tänkte mig inte så stora förändringar:-) Jo jag ska nog ha kvar nåt mail från dig, annars hojtar jag till:-)

2011-01-27 @ 08:29:58
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej, jag hade inte kvar din mailadress så den behöver jag:-)

2011-01-27 @ 09:20:37
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0