Design!

Har gjort en design åt Anki nu. Den kan ni se om ni klickar in på hennes blogg HÄR! Och om ni inte ser den nya ljusa designen så får ni klicka på f5 på tangentbordet, det brukar hjälpa. Nu står Alex på tur. Hon ska bara få förklara lite hur hon vill ha det först.

Vad har vi gjort för spännande idag då? Jaa, jag tyckte att Tindra kändes lite varm imorse så hon fick stanna hemma från dagis. När jag väl tog tempen hade hon dock ingen feber. En liiiiten topp på 38,3 hade hon runt 13-tiden men sen inget mer. Känns skönt och jag hoppas faktiskt på det bästa! Molly har heller ingen feber längre.

Här på eftermiddagen, efter några antal misslyckade försök till att få Molly att vila så klädde jag på mig och henne, packade ner henne i vagnen, tog på Troja selen och så traskade vi ner till stan och vidare till biblioteket. Där mötte Jesper upp oss eftersom jag inte vill ha Troja ståendes utanför utan uppsikt. Så jag satte in Molly i bilen, hon hade ju lyckats somna typ 5 min innan vi kom fram, och Jesper tog vagnen och Troja och jag gick in. Hämtade en bok och sen åkte vi igen.

Tindra satt i bilen och tjatade om att få äta på mcdonalds, så vi åkte faktiskt ut till torp och gjorde just detta. Käkade. Och sen sprang jag in en snabbis på maxi för att köpa "djungeldessert". Fick nämligen ett tips av Lisa på facebook att man kunde blanda Mollys penicillin i detta och att det tog bort den mesta smaken. Så jag testade när vi kom hem och det funkade klockrent! TJOHOO!! Så nu får jag i henne penicillinet i alla fall - SKÖNT!

När det var fixat var Molly så jäkla trött, gnällig och hungrig. Så hon fick en flaska och sen slocknade hon, och sover ännu! Har sovit sen 17.30 alltså.. Så nu hann hon aldrig få sista kuren med penicillin.. Aja, jag får väl ge henne en extragång i slutet av kuren helt enkelt. Kan inte vara någon större fara.

Sen har vi inte gjort så mycket mer.. Jag och Tindra har myst massor! Hon är inne i en väldigt kramig period just nu..och pussig! Sen ville hon att jag skulle ligga och killa henne på ryggen en stund innan hon somnade, så det gjorde jag och nu tror jag att hon sover faktiskt. Härligt värre!

Nää, nu får jag sluta skriva.. Ska även byta dator och sätta mig i soffan. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0