En mulen dag!

Vädret är inte alls speciellt roligt idag. Men det är i alla fall plusgrader så snön fortsätter smälta, GÖTT!! Våren får mer än gärna komma NU, helst igår.. Men så fort Molly vaknar ska jag väcka Jesper och då blir det en långprommis med Troja. Känner att jag behöver röra på mig. Fick en bättre natt inatt.

Igårkväll somnade jag innan klockan slog 23. Har ingen aning om vilken tid Jesper gick och lade sig. Tindra kom in till oss nån gång inatt, vet heller inte vilken tid. Men hon var så söt när hon kom, hon lät lite ledsen och bar på sin kudde. Jag frågade om hon ville sova med oss och hon nickar och säger "mm.." hehe! Så hon lade sig där och vi somnade om. Molly vaknade vid 5-tiden och jag gick in och lade ner henne igen och hon somnade om! Nästa gång vi vaknar så står klockan på 08.04! Jisses! Så jag känner mig faktiskt piggare idag och har inte lika ont i kroppen. Även om jag känner av ryggen lite. Nåja, det blir nog bra.

Men nu ska jag fortsätta kika runt lite och bara invänta att Molly vaknar. Kanske skulle äta frukost med..

Kommentarer
Postat av: nina

yes fick lösenordet. tack :D



då förstår ja att det är skönt med lösen på så sätt :D

2011-01-31 @ 14:23:42
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0