Förlåt om det blir tjatigt..

Men jag funderar fram och tillbaka på hur jag ska göra med utbildningen. Jag har fortfarande inte fått svar från dom på YH i Göteborg om den utbildningen i Grebbestad skulle kunna grunda för YH. Lite tråkigt att det ska ta sån tid att få svar. Men nu börjar jag bara bli mer och mer sugen på att gå den ändå, oavsett! Tror att man kan få lära sig en hel del grejer som jag tycker är roligt! Men frågan är bara om man måste ansöka någon annanstans än just bara till skolan eftersom utbildningen ligger på en annan ort. Är det någon som har koll på det? Måste man söka till kommunen för att jag vill plugga på annan ort? Eller kan man bara söka dit direkt. Eftersom det blir kommunen som ska betala för min plats, eller hur jag ska förklara det. Sen får jag ju söka studiemedel hos csn. Jag kanske krånglar till det bara. Skulle i alla fall vara sjukt roligt!

Nää, nu ska jag städa undan här hemma och dra ett varv med dammsugarn, hade behövt skura med så jag tror att den ska få rastas lite den med.. Jesper är ute på prommis med Troja.

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad har du tänkt utbilda dig till ? :)

2011-01-27 @ 15:59:40
URL: http://javlarondellhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0