Fotosession - porträtt

Nu tänkte jag visa er lite bilder på min och Melissas lilla fotosession tidigare idag. Det blev inte så många bilder men jag är faktiskt hyfsat nöjd över resultatet för att ha varit första gången jag tar porträttbilder. Men ni får väl se och gärna säga vad ni tycker!



















Fotograf: Malin Andersson (jag)
Modell: Melissa Dahlqvist (
Här hittar ni hennes blogg!)

Melissa är just nu gravid med sin andra bebis och jag har fått äran att testa fota hennes gravidmage senare också. Får se när det blir bara, hade ju varit underbart att kunna vara utomhus! Men då får det ju bli varmare. Men vi får se hur vi kan lösa detta! Kika in på hennes blogg vettja!

Resten av dagen har vi inte gjort så himla mycket. Försökt orka med! Tindra har inte vilat middag och jag tänkte inte tvinga henne heller. Men detta resulterade faktiskt i att hon somnade (efter ganska mycket tjat från vår sida) TIDIGT! Hon somnade faktiskt redan 18.30 - utan nappen! Tjohoo! Jag lade henne (i förebyggande syfte) redan klockan 18 för att ha god tid på mig så att inte kvällen blir lika sen som igår (ca. 22.00) och vips så slocknade hon! Skönt måste jag säga. Och en stor eloge till henne som tar detta med nappslutandet så bra! 2 gånger har hon frågat efter sin napp på hela dagen idag! Och en gång skulle hon gå och låna Mollys napp (som låg i Mollys säng) men jag hann stoppa henne, hehe! Jag blir så stolt att det värker i kroppen!

Men nu ska jag faktiskt gå och mysa med min gubbe i soffan. Ungarna sover gott och det är lugnt och stilla. Ska även vika lite mer tvätt och slänga igång en maskin till och sådär. Nu är snart all tvätt borta! GÖTT MOS!

Kommentarer
Postat av: Em

Fina bilder, det enda jag reagerade på var att alla bilder var tagna ur samma vinkel, eller iaf från samma sida :P

2011-01-13 @ 19:30:42
URL: http://lifewithem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0