Fotosession - porträtt

Imorn blir det en liten fotosession ändå. Melissa ska agera fotomodell och jag ska försöka mig på att ta några fina porträttbilder. Ska bli kul! Har aldrig tagit porträttbilder utomhus i snö förut men jag hoppas att det kan bli bra i alla fall. Så jag ska se till att ladda kameran ikväll och även packa min fotoryggsäck så att jag har med mig allt jag vill ha med mig. För jag har alltid en tendens till att glömma hälften som jag TÄNKT ha med mig, haha! Så bra fotograf är jag! Men hur som helst så kommer ni förmodligen få se lite bilder imornkväll. Håll utkik!

Nu ligger Molly och har precis somnat och Tindra ska snart få bege sig till sängen hon med! Sen var det slut på denna dagen och Tindra ser fram emot dagis imorn! Och jag ser fram emot att få fota.. Det kliar i mina fotofingrar faktiskt och har väl gjort det ett bra tag faktiskt. Men nu hoppas vi på att vädergudarna är på våran sida så att vi kan få till detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0