Go´midda!

Vad ska man säga? Hade en trevlig kväll igår med pizza, trevligt sällskap och lite playstation move. Och jag måste faktiskt erkänna att jag har fått lite träningsvärk i högerarmen, haha! Men kul var det i alla fall! Så tack för detta!

Mamma: Nej, jag skulle aldrig ens fundera på att sätta mig på ett tåg med 2 ungar och en hund! Och framförallt inte en sittplats! Skulle inte ens fundera seriöst på det, bara så du vet. Och sen har vi nyss varit där uppe och känner inget större behov av att åka upp just nu. Men aldrig i livet säger jag bara!

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med Troja. Blev en liten kortare sväng idag, vi var bara ute i 45 minuter. Igår var vi ändå ute i 1½ timme minst! Men det är så härligt att gå i skogen och det syns på Troja att hon älskar att springa där! Hon hoppar och skuttar som en kängru, haha! Hon ser så rolig ut. Blev lite bilder med men dom får ni inte se nu eftersom vi försöker få Tindra till att vila i våran säng. Kan väl säga att detta dock inte går speciellt bra, men ändå.

När ungarna har vilat ska vi göra ett försök till att gå ut. Får se hur Tindra klarar det. För hon vill ju så gärna till dagis imorn. Men vi får väl se helt enkelt. Men jag får återkomma ikväll med bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0