Händelserik dag!

Blev lite mer idag än vad vi hade tänkt oss faktiskt. Morgonen började ganska segt, jag vaknade med jävulskt ont i kroppen. Kände mig helt mörbultad! Klockan var runt 5 och jag hade bara sovit några få timmar och vaknat ett par gånger. Tindra kom in till oss och ville inte riktigt somna om.. Men hon låg mellan oss snällt så vi låg väl och halvslumra till 7, då vaknade Molly. Vi klev upp och var otroligt sega.

När Molly gick och vilade igen så städade Jesper och Tindra inne i hennes rum. Hon är ju dock inte så lätt att städa med eftersom hon alltid ska leka med allt som hon ska plocka bort, haha! Men hon måste ju lära sig nån gång. Jag gick och småplockade i resten av lägenheten och vek lite tvätt och sådär. När Molly vaknade så var hon genast på bra humör. Kröp runt och lekte och ställde sig vid balkongdörren och tittade ut. När hon sedan ville därifrån så gick hon, från dörren mot bordet, stannade upp och gick till leksakslådan istället! Det blev en promenad på minst 15 steg, hihi! Sådär har hon fortsatt, hon har gått en massa idag faktiskt! Duktig flicka!

Sen fick Jesper sms från Nixuz som frågade om vi ville åka med och bada. Så vi packade, Jesper gick en promenad med Troja och sen åkte vi. Molly hade nog inte riktigt lika kul denna gången. Hon såg mest chockad ut och undrade vad fan vi utsatte henne för, haha! Men sen när vi kom ner i bubbelpoolen vaknade hon till liv. Där var det ju varmt och gott, haha! Även om vattnet på vattenpalatset är rätt varmt så var det inte lika skönt som i bubbelpoolen. Det var alldeles för mycket folk där också. Men Tindra hade hur skoj som helst! Sen gjorde vi en avslutning på max innan vi åkte hem.

Nu har jag och Troja precis kommit hem från en lite längre promenad. Jag har fortfarande lika ont i kroppen och tror nog att det blir en relativt tidig kväll ikväll. För imorn börjar allvaret igen. Jesper börjar om att jobba och ensamma kvällar för mig börjar om. Men jag ska nog överleva. Men jag kan ju inte säga att jag inte blivit bortskämd av att ha Jesper hemma såhär länge. Så jag kommer sakna sällskapet! Men sånt är livet. Hoppas ni har en trevlig kväll! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0