Jobbigt utan jobb!

Jag klättrar alltså på väggarna snart! Visst har jag njutit av att få vara hemma med mina underbara barn! Men nu börjar jag tröttna på att bara vara mamma! Jag vill känna mig behövd på ett annat sätt, komma ut och träffa vuxna och inte behöva prata bajsprat liksom. Kan ingen bara ge mig ett jobb? Blä vad det är tråkigt! Och det värsta är nog att jag inte vet vad jag ska jobba med.. I princip vad som hellst..

Vad ska vi hitta på idag då? Jaa, vi funderar faktiskt på att åka till leklandet på trestad. Mest för att vi behöver hitta på nått roligt med Tindra. Hon klättrar på väggarna lite faktiskt. Men nu ligger hon och vilar så vi åker förmodligen så fort hon vaknat och ätit nånting. Sen vette sjutton vad vi ska hitta på faktiskt.

Jag längtar så sjukt mycket till våren nu och det är bara Januari. Jag är less på snön och less på kylan och jag saknar tiden där man slipper dra på ungarna overaller och oss själva tjocka jackor. En lång promenad i sommarkvällen är nått jag vill ha, gärna nu! Men det är många månader kvar tills det tyvärr. Men man kan ju alltid hoppas att våren kommer tidigt... Vi har ju så många planer inför sommaren och det gör ju inte att man längtar mindre direkt. Nää, man får nog sluta tänka på saken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Hoppas ni inte riktigt kryper ur kläderna, ni har ju då "bara" vinter 3 månader till! Här är det minst 4!!! Ska vi byta? jag hjälper dej med jobb och du det andra??

Kram mamma

2011-01-02 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0