Läkare och move!

Hallå där! Då har man fått iväg gubben till farbror doktorn (som i detta fallet var en fru/fröken doktorn) med misstänkt halsfluss. Får väl se om han får penicillin eller om han bara blir ordinerad alvedon och vila. Själv är jag lite rastlös faktiskt. Men jag är ju förkyld jag också med en tät näsa och hosta. Men min hals känns i alla fall bättre idag. Det är JAG glad för, för jag kan fan inte svälja dom där jäkla tabletterna. Så när Jesper förmodligen måste hämta ut sin medicin ska han få köpa nässpray med. För det var ju någon som använde upp vårat nässpray när dom var här (pik pik). Hehe!

Nu har vi även fått sålt vårat wii. Och det ska köpas en annan grej för dom pengarna. Tänkte nämligen köpa ett move till vårat ps3. Har hört att det ska vara väldigt roligt! Så det återstår att se.

Märkte precis att jag tappat förmågan att känna smak på mat också. Så det blir ingen "gómat" fören den är tillbaka i alla fall. Det är det värsta när jag blir förkyld. Jag tappar smaksinnet! Och det håller sig ofta borta ett par dagar! Sen brukar jag oftast tappa rösten med men det har jag inte gjort än i alla fall. Får väl se hur det blir med det. Men detta blev ju ett givande blogginlägg. Jag ger upp!

Kommentarer
Postat av: malin.k

Hej ville bara tippsa dig om du inte redan har kollat upp det vill säga. Men det är hundutställning den 28 maj på orust. Jag vet inte om man kan anmälla sig än. men du kan ju gå in på orusthundgarförening.se och kolla om du skulle vara sugen

2011-01-12 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0