Men vad är detta??

Jag börjar bli smått galen på detta nu. Varje ägglossning får jag sån jävla mensvärk att jag bara vill krypa ihop och försvinna..denna mensvärk släpper aldrig helt fören mensen är slut. Jag vette sjutton varför det har blivit såhär. Förra mensperioden hade jag dock "bara" ont dom 2 första dagarna av mensen men denna gången slår det ju tillbaka dubbelt upp! Detta har blivit efter att jag fått två barn, kände aldrig av ägglossningen innan. Undra om man skulle behöva boka tid hos en barnmorska eller gynekolog eller nått och se om det är nått som är fel.. Såhär ska det väl ändå inte vara?? Jag blir fan deprimerad..

Jag har i alla fall fått kommit mig iväg och shoppat lite för ett av presentkorten vi fick till ungarna på julafton. Blev en hel del på kappahl. Blev dock bara till Tindra (förutom 2 par strumpor till Molly) för det fanns verkligen ingenting på kappahl just nu. Men det blev i alla fall en pyjamas, en tröja, 5-pack strumpor, strumpbyxor, skärp och ett diadem till Tindra och som sagt ett 2-pack strumpor till Molly. Tindra var fortfarande (läs: är fortfarande) vaken när jag kom hem så hon fick ta på sig sin nya pyjamas, då blev hon glad! Men hon har dock inte somnat ännu. Får väl hoppas att hon somnar snart.

Vad ska vi göra imorn då? Ingen som hellst aning faktiskt. Det lär märkas..

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag känner också av ägglossningen nu sen efter Isabelle föddes och har heller inte känt av den innan. Men däremot så har jag ingen som helst mensvärk och det tycker jag är konstigt (speciellt då jag har kopparspiral insatt).



Men om jag vore som du, så skulle jag nog i alla fall ringa och fråga om det ska vara sådär, för det är ju inte kul om du ska behöva gå runt och ha ont så pass länge som du har varje månad, det gör ju inte direkt några under med humöret eller tålamodet direkt, inte för mig i alla fall ^^.



Kramar Lina

2011-01-11 @ 09:56:48
URL: http://chamallow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0