Ny design igen!

Ja, som ni kanske märker så har jag lagt in en ny design nu. Om ni inte ser det nya kan ni trycka på f5 på tangentbordet så borde den komma fram. Såhär såg den gamla ut:



Och detta är den nya:



Så vad tycker ni? Var det en förbättring eller försämring? Jag blev i alla fall skapligt nöjd med det nya. Kanske kommer på nått mer som jag grejar med den men för tillfället får det vara såhär.

Och det kommer inte bli nått lösenord på bloggen. Kom på att det blir alldeles för krångligt för många parter. Får bara bli bättre på att stämpla mina bilder så att jag i alla fall försvårar för folk att sno dom helt enkelt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Desigenn blev skit bra Malin !!! Tummen upp igen för dig å dina underbara designers ! Kram !



Nu som först kom jag äntligen in på bloggen !!!!

2011-01-31 @ 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0