Oj då..

När Tindra gick och lade sig vid 19-tiden så var hon oerhört trött! Hon började grina bara jag sa åt henne att lägga sig i sin säng. Så efter att vi suttit och kramats en stund så sa hon att hon ville mysa och jag frågade vem hon ville mysa med (ibland vill hon bara ha nått gosedjur i sängen exempelvis). Då säger hon "mamma". Så jag tänkte, ok, en liten stund kan ju inte skada. Så jag lade mig bredvid henne och sa att jag bara ligger där en liten stund. Men sedan blev jag väckt av Jesper en och en halv timme senare, haha! Aja, skönt var det i alla fall, hehe!

Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt. I förmiddags glömde jag helt bort att det var gympa så vi fick hoppa över det. Men nu har jag lagt in en påminnelse i mobilen, så nästa helg ska vi åka! Men jag klädde på Tindra och Jesper hämtade Mollys vagn från bilen och sen gick jag och Tindra ner till stan. Troja hängde med. Det hade kommit en bok som jag ställt mig i kö på. Så vi gick och Jesper och Molly hämtade upp oss med bilen. Tindra tyckte att det var mysigt att åka vagn. Hon har ju inte gjort det sen i somras typ. Men det var spännande nu.

Efter det åkte vi hem för att försöka få ungarna att vila. Molly somnade men Tindra tyckte inte att hon behövde det. Hon har ju dessutom inte vilat middag på hela veckan. Jo föresten, i onsdags somnade hon i bilen påväg hem från leklandet, men den vilan varade bara hem (ungefär 20 min). Sen var hon uppe och skutta igen! Jag och Troja gick till fårhagen så hon fick busa lite med Thea. Dock blev det inte så himla mycket busa, dom sprang mest runt på två olika håll idag, hehe. Men Troja var nog lite trött efter promenaden. Men lite busade dom allt!

När jag kom hem så åkte Jesper och handlade. Han var sugen på att laga middag igen och det är inte mig emot! Så han kom hem med entrecote, MUMMA!! Då han kom hem satte han igång med maten, Molly lades, vi åt, lade mig med Tindra och resten av historien vet ni ju! Nu ska jag sätta mig och kika på lite one tree hill tänkte jag. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0