Såhär gick det!

Nu har jag varit hos studievägledaren. Sorry om detta blev alldeles ointressant för vissa men jag känner mig starkare efter det besöket! Ikväll ska jag sätta mig och maila till skolan i Göteborg och se vad dom anser vara "motsvarande kunskaper" istället för foto A och foto B. Dom kanske "bara" vill ha in specifika arbetsprover för detta eller så, jag vet inte. Fick även tips på vad man mer kan fråga och skriva till dom så det ska jag pyssla ihop ikväll. Sen ska jag även ansöka dit! Och 1 mars måste jag fixa ett till prov som läggs ut på deras hemsida och sådär. Så det ska bli spännande att se vart detta leder helt enkelt. Kommer jag in på skolan så kommer jag börja plugga den 5 september! Iiih!! Jag hoppashoppas! Helt galet mycket hoppas jag! Skulle vara jäkligt fräckt att kunna titulera sig som Fotograf och Yrkesfotograf, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad spännade håller tummarna för dig sen får du allt ta och lära mig lite;)

2011-01-24 @ 15:57:42
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: sandra

Nej men så häftigt! Det är ju så roligt med fotokonst. Hoppas du kommer in :) Sen tycker jag du tar riktigt bra bilder! Önskar jag också kunde det och hade en bättre kamera. Men av mina få pengar som jag får varje månad, så håller jag på att spara ihop till en systemkamera :). Nå tips på en bra men inte så dyr? Kram kram

2011-01-24 @ 16:00:42
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/
Postat av: Eva

Det låter jätte spännande. Håller tummarna för dig!

2011-01-24 @ 19:17:26
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0