Städa städa varje freda!

Här kör vi på storstäd idag! Jesper håller på för fulla muggar i köket och jag tar en paus, haha! Jag har röjt endel i vardagsrummet och ska snart ge mig på hallen. Tvättmaskinen och torktumlaren går för fullt dom med. Får snart ta och vika lite så att jag kan köra igång fler. Även ungarnas rum behöver röjas lite så vi är nog inte färdiga än på ett par timmar. Men det är ju oerhört skönt när det är klart! Så ikväll ska jag tända lite ljus och mysa.

Nu har vi även blivit av med wii:et. Hon var precis och hämtade det så nu är det ett "problem" mindre ur världen, haha! Fast jag kommer nog sakna det nu när det väl är borta.. Men vi har ju våran ps3:a istället så jag får väl spela lite sånt istället.

Vad skulle man mer kunna hitta på idag? Ja, det återstår att se..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med städning:)



jo dem är nog rätt lika men tycker ändå de skilher sig:) får se om man kan hitta nån bild i samma profil hihi;P

2011-01-28 @ 12:47:10
Postat av: Nina

hej. varför ska du skydda bloggen? hänt någe? tar gärna lösen etc om ja får..



krams

2011-01-28 @ 20:55:06
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0