Tappade orken!

Jaa, jag tappade både ork och lust att lägga upp hundrafemtioelva bilder här. Är även lite förbannad över att jag inte hittade mina slutbetyg som jag hade behövt till studievägledaren imorn. Dom har legat i min blåa mapp sen jag tog studenten och nu ligger dom inte där längre! Vart är dom då? Ingen aning! Jag kan minnas att jag plockat ur dom för att kopiera dom någon gång när det behövdes till en anställningsintervju och nu är dom borta. Smart drag Malin! Får helt enkelt ringa till Birger Sjöberggymnasiet och kolla om dom kan skicka nya. Dom har ju faktiskt en lag att följa, dom ska lagra betygen i 10 år. Så jag har ju lite tid på mig, åtminstonde tre! Herregud..var det så länge sedan jag tog studenten? Tjaa..2004, var inte det förra året?

Hur som helst tänkte jag ändå slänga upp lite bilder på mina barn! Men det är inte allt för lätt att fota ungar med SÅÅ mycket energi!








(Här kommer Molly gåendes mot mig, hehe! Koncentrationsnivån var hög!)






(Och här har ni ett väldigt ofokuserat bildbevis på att Tindra faktiskt KAN leka med dockor också, inte bara bilar, haha!)

Och dagens bildutmaning var ju att visa en bild på någon i min familj. Här har ni ju världens underbaraste ungar som vi har fått äran att ha i vår familj! Och med det säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0