Trestad lekland!

Idag tänker vi göra en liten familjeutflykt till trestad lekland. Behöver jag ens nämna att Tindra är otroligt exhalterad? Men först utför vi "operation få-Molly-till-att-vila". Vilket rätt ofta är lättare sagt än gjort. Men nu är hon tyst så jag hoppas att hon kan somna. Annars lär inte leklandet vara något roligt.. Så ikväll kan ni nog räkna med lite bilder i alla fall.

Angående utbildningen så ger jag givetvis inte upp i första taget! Jag har hittat en utbildning i Grebbestad på folkhögskolan som jag är sååå sugen på att söka till! Jag hoppas ju, så klart, även att den kan grunda för utbildningen i Göteborg senare. Jag har mailat till dom igen och frågat om den skulle kunna göra det eftersom den utbildningen även innehåller mycket foto och sånt. Utbildningen heter grafisk komunikation. Man får lära sig program som InDesign, Illustrator och även Photoshop. Jag har ju lite grundläggande kunskaper i Photoshop men kan tänka mig att det inte är "elements" dom pysslar med, så det finns garanterat en hel del att lära! Medan jag går den utbildningen kommer jag även söka in och läsa andra ämnen då grafisk komunikation bara var på torsdagar och fredagar om jag förstod det hela rätt. Men det återstår att se. Söka kommer jag nog göra i vilket fall som helst..

Näe, nu ska jag kolla runt lite snabbt och sen hoppa in i en dusch! Ha en trevlig dag allihopa!

P.s. Kanske borde skapa en egen kategori som heter "Studerande" haha! D.s.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till med utbildningen - hoppas det löser sig till det bästa! Själv pluggar jag på Miroi just nu, för att se om jag klarar av att plugga över huvud taget. Läser engelska på 25%...



Kramar!

2011-01-26 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0