Äntligen!

Det var ljuset som var problemet! Idag vaknade Tindra 07.15 efter att ha somnat 17.00 på soffan igår igen.. Nåja, nu är hon nog utvilad, så nu somnar hon nog vid rätt tid ikväll. Om vi inte lägger henne och vila så hon får vara vaken längre ikväll, vi får väl se. Det var i alla fall skönt att få sova till kvart över sju!

Nu är det snart dags att göra iordning ungarna för dagis. Är ju egentligen inte "deras dag" idag men eftersom jag ska på intervjun så fick dom vara där en stund idag med. Vi ska hämta dom efter lunch. Sen är det ju dags för mig att sticka till Trollhättan. Iiih! Är nog lite nervös ändå. Men men, det kommer nog gå bra tror jag allt. Nää, nu börjar det lukta bajs och Molly ställde sig bredvid mig, undra om det är en liten hint? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0