Eventuellt jobb?

Fick ett finfint samtal från eductus alldeles nyss! Han frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba från och med måndag. Självklart svarade jag ja! Det är ute på leröy på smögen, mer än så vet jag egentligen inte. Jaa, nånting med att hantera lax också och att det är MINST fram till midsommar med stor chans till förlängning och att det är dagtid. Skulle ju vara sweet att äntligen få komma ut och jobba lite! Han skulle höra av sig till mig när han visste lite mer. Det är för manpower. IIIH!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har hunnit testa den EN enda gång idag och fick världens klåda i ansiktet.

Den gjorde huden mjuk o det syntes skillnad, men den e ganska stark...

2011-05-12 @ 21:58:58
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0