Flyttlasset!

Idag hjälpte vi grannen att bli sambo. Jesper lånade lastbilen från jobbet (som ni kanske fattat på bilden i tidigare inlägg?) och sen bar det iväg till dagis (grannens pojks) för att hämta upp Leon och Jerry sen vidare till skolgatan. Sen bärdes det massa grejer! Ja, jag bar ingenting utan höll bara koll på Molly som skulle springa överallt. När den lägenheten var tömd åkte vi hem igen. Molly somnade i bilen påväg hem så det var bara bära in henne och vänta på lastbilen. Sen bärdes det ännu mer grejer, så nu är det kaos där inne, hehe. Som tack för hjälpen fick vi två väldigt fina "drakgrejer" (visar bild en annan dag)! Det var väldigt uppskattat! Tack så mycket!

Nu väntas bara att grillen ska starta, men det blir lite senare. Dock regnar det så det är väl inget vidare mysigt, men det ska bli gott ändå! Och magen börjar faktiskt kurra nu bara jag tänker på det. I övrigt har vi inte gjort så mycket. Jesper har varit duktig och klippt gräsmattan (innan det började regna). Jag själv känner mig bara oerhört slö! Men jag vet vad det beror på. Jag har även två oerhört trötta ungar! Men dom har ju varit ute nästan hela dagen så det är nog inte så konstigt..

Ikväll blir det nog att se Eurovision. Ska bli kul att se hur långt Saade kan ta Sverige. Inte allt för många som har så höga förhoppningar om honom men det har jag! Jag menar, det är ju inte bara Sverige som har fjortisar som kan rösta, hahahaha! Jag tycker i och för sig också att han är bra så SJÄLVKLART blir det att hålla på honom ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0