GÄSP!

Trött är jag! Tindra vaknade vid 5 fastän hon lade sig senare igår. Så nu blir det till att hänga upp ett mörkt lakan framför fönstret igen och se om det hjälper. Jag tog bort det när jag städade för att det verkade som att hon vant sig att det är ljusare ute, men jag kanske hade fel. Sen är det väl lite självförvållat att jag är såhär trött med, jag somnade sent p.g.a att jag lade in bilderna på bloggen. Aja, får hoppas att man blir lite piggare sen när jag går ner till stan.

Vad händer idag då? Inte så himla mycket faktiskt. Eductus och sen måste jag in på banken en snabbis. Och nu ser jag att klockan är alldeles för mycket för att jag ska sitta här, så måste rusa!

Kommentarer
Postat av: Moster Nina

Fins superfina rullgardiner på jysk som håller juset ute.

2011-05-12 @ 10:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0