God eftermiddag, eller?

Nu har man varit vaken ett par timmar. Tindra fick för sig att vakna 4! Men det kan ju också bero på att hon slocknade på soffan vid 16-tiden igår och det gick verkligen inte att få liv i henne (som vanligt när hon somnar så). Så idag har jag bestämt att hon SKA vila middag när hon kommer hem från dagis! Hade inte jag behövt iväg på mötet och det med min jobbcoach hade jag haft henne hemma idag. Lär förmodligen bli en tidig kväll för mig med - efter one tree hill såklart!

Eventuellt kommer lite bilder ikväll. Vi ska nämligen gå en promenad med Malin, Malin och Thea sen och dom ville gå på strandpromenaden så jag tänkte ta med mig kameran. Ska bara komma ihåg den..

Nu sitter ungarna i Mollys rum och leker. Underbart att få lite tid på sig att vakna upp. Även om det lär ta flera timmar för att vakna idag.. Men snart drar det igång med påklädning och allt annat inför att gå till dagis. Sen ska jag gå bort med Troja till Krewer så att hon kan ta med sig henne ner till strandpromenaden sen. Blir nog bra! Ska nog smörja in kidsen med, solen lyser härligt även idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0