Grejat och grejat!

Det är vad vi har gjort idag! Hela dagen! Tack Malin för all hjälp!! Guld värt! Nu ska jag bara fixa bilderna som jag lovat åt Björn och sen blir det att glo på tv och vika tvätt. Sen är det kväll för min del. Men nu är jag helt slut i alla fall. Så det ska bli skönt att sätta sig och ta det lugnt ett tag.

Imorn är det fullt upp som vanligt. Nää, inte riktigt kanske. Men först blir det i alla fall att åka till Eductus för att träffa en jobbcoach. Vet inte riktigt vad jag tycker om det men jag får väl säga det imorn. Sen ska man hinna äta och greja innan Jesper ska till jobbet. Pust!

Nää nu ska jag göra färdigt bilderna och sen glo på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0