Håhå!

Om jag säger såhär, klockan 18.30 idag var det 25 grader varmt i skuggan! Och 39 grader i solen på våran baksida. Där bak blir det i och för sig alltid varmt, men vid denhär tiden?? Jisses! Man fryser då inte!

Såhär såg Molly ut igår. Hon är ju lite rädd för vattenspridaren så hon fick behålla alla kläder på. Orkar inte visa fler bilder än två från igår..




Hade tänkt ta fler bilder idag, men jag orkade inte. Sen somnade ju Tindra på soffan och sover ännu! Molly har också somnat för ca. 1 timme sedan. Så vad har jag gjort? Kollat på hells kitchen, duschat av kroppen i svalt vatten då det kliar så förbaskat (hjälpte bara en stund) och tagit några få bilder. En egobild och två på Troja..







Gullhunden med dom stora öronen, haha! Jag hoppas verkligen att hon kan börja pälsa på sig snart. Tycker det är fint med den stora fluffiga pälsen ju. Och maten.. Hon vill inte riktigt äta.. Är väl för varmt. Men imorn ska vi ut och motionera ordentligt efter mötet på eductus, så då hoppas jag att hon äter endel, det brukar hon göra!

Nää, nu ska jag fixa lite stuff och sen äta lite kvällsmat tror jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Vet du vad det första jag reagerade på när jag såg kortet på dej, ja även korten på flickorna? Herre gud så bruna ni är!! Jag är så blek så jag ser ut som ett lik, mina ögon är insjunkna och har svartaringar runt om, jag tycker själv att jag ser sjuk ut. Hade tänkt sola solarium några gånger men kommer inte i väg, men jag ser ju att solen är hos er, så jag tar väll tag i det när jag kommer, Kram på er...

2011-05-10 @ 19:14:24
Postat av: Nina

jätte fin bild på dig!

2011-05-10 @ 23:25:36
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0