Härlig promenad!

Jag bestämde mig som sagt att ta en runda i skogen istället för att sticka til gymmet. Troja instämde! Hon trivs som fisken i vattnet när vi är i skogen! Gjorde även ett försök till att springa lite men det gjorde alldeles för ont i magen så det blev att promenera istället. Men jag klagar inte, för det var grymt skönt att gå. Det är ju så varierande terräng där så det tar på kroppen ändå. Vi gick hela egonspåret idag! För första gången så gick jag inte fel, haha! Annars brukar jag bara gå den korta svängen för att jag tar fel väg, men inte idag. Och hela egonspåret är 4 km, så säg att våran promenad då blev på nästan 5km sammanlagt. Härligt härligt!

Men promenera var inte allt jag gjorde. Dom har bänkar uppställda lite här och var, och jag stannade vi en av dom. Gjorde lite armhävningar mot den och sen även..sånna..rumpdips eller vad sjutton heter det? Ska försöka hitta nått youtubeklipp och visa er.. Nä, jag kommer inte på vad det heter så då är det svårt att hitta med. Men man står alltså med armarna på bänken och sänker och höjer rumpan mot marken om ni kanske fattar då? Aja, gjorde några sånna med.

Nu har jag i alla fall en utslagen hund som förmodligen blir helt slut av alla gånger hon kissar nu när hon löper, haha! Stackarn. Nu blir det frukost för min del och dricka en massa, hoppas att det hjälper för att mota bort huvudvärken jag känner på intågande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0