Hujedamej!

Nu är jag ordentligt trött! Men nu är utställningen gjord och resten av dagen har spenderats utomhus i värmen. Härlig dag har det varit! Men man kan ju undra vart domaren på utställningen hade sina ögon, haha! Jag kan liksom hålla med om att Troja är väldigt smal (blir uppgödningstime nu!) och har otroligt lite päls (helt urfälld) men hon har aldrig gått i kors med bakbenen! Men vem vet, han kanske såg i kors? Jag vet inte. Men jag är i alla fall oerhört stolt över Troja och hennes uppförande på utställningen! Hon kunde inte ha skött sig bättre trots sin rädsla för andra hundar. Inte ett pip och hon satt helt lugn och fin. Satt mest och nyfiket tittade på alla runt omkring. Skötte sig även otroligt bra inne i ringen. Ni ska få se lite bilder sen, men Jesper behövde ha den datorn så ni får vänta lite till. Så det blir ingen utställning för henne i Vänersborg, hon är alldeles för liten på alla sätt och vis, men eventuellt i Borås den 2 juli! Beror på om hon hunnit äta upp sig och fått pälsa på sig lite.

Nu är jag helt slut. Varit uppe sen 5 helt frivilligt, hehe. Och jag behöver väl inte säga att det blev sent igår efter att ha sett en 130 minuter lång film som skulle börja 21.10 men vet inte riktigt när den börja. Vi var hemma vid 00-tiden och kom nog inte i säng fören 01! Så jag har en känsla av att denna kvällen inte kommer bli allt för sen, hehe.

Nää, känner att detta mest blir svammel.. Ha en trevlig kväll och nu vet ni att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0