Inom en snar framtid!

Jag ska byta bloggportal. Och bytet kommer ske inatt. Efter detta inlägget är skrivet kommer hela min design att försvinna och bli en vanlig "standard mall". Bli inte rädda, detta kommer att ändras! Men allt måste vara helt orginal eftersom alla mina inlägg ska exporteras till den nya bloggen. MEN det finns en hake! Det kommer att vara samma adress dit som det är hit alltså mandarinklyfta.se! Så det kommer inte vara några svårigheter för er att hitta till mig, hoppas jag i alla fall.

Så nu kommer ni inte få mer inlägg ifrån mig idag utan nästa uppdatering kommer när flytten är gjord! Hoppas ni har överseende med detta!

Puss och kram på er!

edit: Det tar lite längre tid än väntat då det krånglar, som med allt annat. Men jag orkar inte fixa till bloggen så den får se konstig ut fram tills sidan är flyttad, bara så ni vet! Bildinlägg kommer snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0