Jisses vilken värme!

Stekande sol och garanterat runt 30 grader varmt utan att ta i. 22-24 grader i skuggan - det är riktig sommarvärme såhär i början på maj! Nu har jag brännt mig endel, så nu får det bli att ta det lite lugnare i solen och skydda axlarna och bröstet lite extra - mina känsligaste ställen. Har så mycket solexem nu så jag kliar snart sönder armarna tror jag. Blir till att ställa sig i en svalkande dusch sen när ungarna har lagt sig, det lindrar endel.

Tidigare imorse var jag och Troja iväg på promenad, sen blev det åka och handla till middagen och sen hem och städa. Har rensat leksaker och delat upp leksaker till förbannelse! Men nu har Molly en leksakskorg och Tindra har en hel del. Men jag ska rensa ut ännu mer sen innan hon fyller år tänkte jag. Nu behöver hon inte så mycket leksaker och hon använder nog inte ens hälften. Vi spenderar ju hela dagarna ute också, nästan varje dag. Men men, det blir nog bra! Sen har vi som sagt varit ute hela dagen och ungarna har sprungit i vattenspridaren igen. Om jag orkar kan ni få se lite bilder sen. Sen blev det ju mat också, hemmagjorda köttfärsbiffar med potatis och brunsås. Men brunsåsen smakade förjävligt så jag åt bara några biffar och sen var det bra.

Nää - ta hand om kidsen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0