Kväll..

Nu är det återigen kväll. Jag är helt slut i kroppen! Känns nästan som att jag är sjuk även om jag vet att det inte är så. Jag vet ju nu vad tröttheten och slutkördheten beror på. Men det är fruktansvärt jobbigt. Känner ingen skillnad med tabletterna än så länge, men det har ju bara gått tre dagar så jag får väl ge det lite tid.

Idag har det inte alls hänt så mycket. Eductus, hemma och slappa, ute och lekt och lagt ungar. Jaa lite mat däremellan också. Dock har jag en unge som inte vill sova. Men det är inget ovanligt nu för tiden. Det är Molly jag pratar om. Det tar lite drygt en timme att få henne att somna. Hon skriker och är arg.. Vet inte riktigt vad som har hänt med henne. Brukade alltid vara lätt att få henne att somna förut.. Nåja, det är väl någon fas hon är inne i eller nått.

Nää, jag får springa och lägga ner henne igen innan hon väcker storasyster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0