Morgonen gryr..

Nu är det återigen morgon. Känns som att dagarna rullar på och ser likadana ut dag ut och dag in.. Glömde till och med väga mig i måndags. Tar det nästa måndag istället, och då ska jag även mäta mig. Dock kommer det förmodligen stå stilla både på måtten och vågen. Har varit oerhört lat och inte speciellt matnyttig. Nåja, det återstår att se helt enkelt.

Nu är det mindre än en vecka kvar innan min mamma kommer hit. Om nu inte jorden går under, som nån från USA förutspår. Men det tror jag definitivt inte att den kommer göra! Men det tråkiga är att dom på klart.se har ändrat sig återigen om nästa veckas väder. Först lovade dom 25 grader varmt och strålande sol, men nu lovar dom regn och åska. Nåja, det blir nog bra. Ska bli skönt att ha henne här i 3 veckor i alla fall! Har en känsla av att jag kommer bli ruggigt bortskämd, haha!

Vad händer nu resten av veckan då? Idag ska jag i alla fall ge mig ut i spåret. Vädret är hyfsat så jag struntar i gymmet. Bättre att ta med sig Troja ut i skogen så hon får springa lite. Nästa vecka kommer jag dock utnyttja att min mamma är här och åka på några gruppsträningspass tror jag. Imorn är det eductus igen, nästan hela dagen. Först workshop på förmiddagen och efter lunch ska jag träffa min coach. Fredagen ser jag mest fram emot, för då ska vi köra en girls night out! Ska bli oerhört skoj faktiskt! Lördag förväntar jag mig att vara ruskigt bakis, moaha! Får se om vi kanske grillar på fredag innan vi går ut, det återstår att se.

Men nu måste jag ta mina yrväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0