Shoppat!

Nu fick vi äntligen tummen ur och åkte och köpte lite sommarkläder till Tindra. Så nu får det gärna bli varmt igen! Tänkte visa er vad vi har handlat. Kom dock precis på att jag inte kom ihåg att ta en bild på munkjackan, men ska se om jag kan låna en bild från h&m.. Här kommer det andra i alla fall!

Allt förutom de gula 3/4-byxorna och den blommiga toppen är köpt på h&m, byxa+topp är köpt på kappahl. Munkjackan är även den köpt på h&m och den ser ut såhär:

Den är inte riktigt så skrikgrön som bilden visar. Men superfin! Och Tindras kommentar när hon fick den på sig förut var: "den är så mjuuuk!" så jag antar att den var ganska skön och uppskattad!

Se på sjutton vad många bilder ni fått se idag! Jag kan när jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0